2008. október 7., kedd

Hiánypótlás

Volt kedvesem 2 héttel azután hogy szakíottunk, már talált is egy újat. Ezt pont ma tudtam meg, és nagyon fáj a dolog. Úgy tűnik, hogy csak 'hiánypótlásra' van szüksége, vigaszra, és hogy elnyomja a fájdalmat stb. Az ilyesfajta kapcsolatok rendszerint nem sokáig tartanak. (Néha viszont igen.) Volt már valaki köztetek hasonló helyzetben? Meddig tartanak az efféle hiánypótló kapcsolatok? Vagy olvasott közületek valaki valamilyen tudományos tanulmányt erről?

Üdvözlettel,Nash

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem hogy nálam is így lesz...Az csajom elhagyott egy másik férfi miatt, most együtt vannak, már egy hónap eltelt...:( Annyira hiányzik, de néha őszintén felteszem magamnak a kérdést, miért? Miért csinált ilyet, úgy látszik nem érek már semmit a szemében, különben nem keresett volna egy másikat...

Névtelen írta...

Kedves mindketten,

sajnos nagyon is meg tudlak titeket érteni. A pasim három éve szakított velem, és visszament az volt nőjéhez. Pedig közös gyerekünk is van. Persze voltak problémák a kapcsolatunkban, néha több néha kevesebb, és valahogy megtörtént a dolog kettejük között. Most itt vagyok én egyedül, 5 hét eltelt. Hogy lehet ez? Semmire nem vágyok őszintébben, mint hogy visszakapjam a családomat. De hogy csináljam, ha egyszer új kapcsolata van, jobban mondva, meddig fog ez még tartani? Madame

Névtelen írta...

Ja, azt én is szeretném tudni. Van valami jó ötletetek? Jótanács esetleg?

Névtelen írta...

Egy örvendetes fejlemény: Amikor a volt barátnőm az új csávónál van, és telefonálunk, akkor majd eldobja magát a lelkesedéstől, hogy mennyire szereti, amikor egyedül van és úgy telefonálunk, egy szóval sem említi az új barátját.
Nemrég felhívtam, és érdekes módon ideges lett, és elküldte a srácot, hogy nyugodtan tudjon velem beszélgetni! A hiánypótlás már kb. 8 hete tart. Azt hiszem, ez az az idő, ami után az ember észreveszi, hogy mégsem arany, ami fénylik.

Unknown írta...

Azt mondod nyolc hét elég, hogy az exem észbekapjon?
A volt nőm kábé ennyi ideje van az új fickójával együtt. Négy-ötször már szakítottak, de még mindig együtt vannak. És legalább kétszer keményen veszekedtek is. Nekem úgy tűnik, hogy nem is hiányzok neki, bár mostanában olyanokat mondott, hogy egyre gyakrabban gondol rám, meg hogy újra átgondolja a szakításunkat és azt ahogy viselkedtünk, és hogy már nem biztos benne, hogy jó ötlet volt a szakítás után rögtön beleugrani egy új kapcsolatba...hát ennyit a nőkről, ezt próbálja valaki megérteni. :S

Névtelen írta...

8 hét alatt még nem kap észbe, de elkezd szorítani a cipő... A hatodik hétnél még minden szép és jó és vidám volt.

Unknown írta...

Na jó, akkor várok és figyelem hogy mi történik. Tudja valaki,hogy meddig tart ez a 'pótszerelem' időszak? 4 hónap kibaszott hosszú idő. Remélem, hogy hamarosan rájön hogy mit akar, és rájön hogy milyen szarra cserélt le engem. Úgy hallottam, ő se sokkal jobb, mint én voltam a kapcsolatunk végén. Tehát a lány ugyanazt kapja, csak egy másik fickó képében.

Névtelen írta...

Jó estét mindenkinek!

A feleségem megismerkedett egy másik férfival. Ez még akkor volt amikor még együtt voltunk. De az elmúlt évek alatt már fokozatosan elhidegültünk egymástól.
Most együtt vannak, de csak hétvégén tudnak találkozni, mert az új barát 180 km távolságra lakik. Szerintetek ez is hiánypótló kapcsolat? A válásunk okai között ez a férfi is szerepelt. Üdvözlettel, SZ

Névtelen írta...

Úgy gondolom, már meg is válaszoltad a kérdést magadnak: "De az elmúlt évek alatt már fokozatosan elhidegültünk egymástól."

szóval semmiképpen se csak úgy belevetette magát, mint a mi esetünkben. :-(

Nem vagyunk házassági tanácsadók és szubjektíven ítélünk. Mindenesetre sok szerencsét!

Névtelen írta...

Hi!

ugyanabban a helyzetben vagyok mint ti...az én exemnek is van már új barátnője...ti hogy oldjátok meg hogy ne találkozzatok össze véletlen se, amióta tudtok a dologról? Nálunk állandóan buli van, félek tőle és számítok rá hogy feltűnnek majd mindketten...és valahogy mégis lenne kedvem a viszontlátáshoz, lássuk mit vesztettél jelszóval. De most tisztára majrézok tőle, hogy még jobban elcseszem a dolgot, ezért úgy fogom vissza magam,hogy odamenjek. Jó lenne tudni mikor következik be az exemnél az 'észheztérés'.

Unknown írta...

Miért parázol hogy még rosszabb lesz a dolog, ha lemész bulizni és összetalálkozol velük? Saját tapasztalatból tudom, milyen szar érzés az exet egy másikkal látni. Kifelé mutasd, hogy jól vagy és hogy nélküle is tudsz jól szórakozni. Így egy pict már érdekesebb leszel számára, akkor is, ha mással van. Semmiképpen se lógj rajta, és véletlenül se higgye azt,hogy te még akarsz tőle bármit is. Az ilyesmitől feltámad benne a vadászösztön. Tudod hogy van ez, mindegy hogy rólunk férfiakról, vagy rólatok nőkről van szó, mindig azt akarjuk ami elérhetetlen.

Unknown írta...

Üdv mindenkinek

nekem is van most egy prolémám...a bnöm szakitott 2 hete és azota uj csávoja van...nagyon szeretett engem meg minden én voltam az elsö de sokat hazudtam neki...ö a végén még akarta velem ujra de én hülye modon mert ideges voltam nem akartam...most mit tegyek ?? mondtam neki hogy ha valamit is akar még tölem akkor megtalál bármikor.jo tettem ?
elmondtam hogy megváltoztam és hogy köszönöm neki hogy ráébreszett a dolgokra is mással már könnyeb lesz

hogy tudom viszakapni mert megveszek nélküle ? :S

Dagiencsi írta...

Az én volt barátom másfél hónapja szakított velem és megtudtam, hogy a szakításunk utáni 4. napon összejött egy buliba egy csajjal és 1 hétig jártak. Most egy volt barátnőjével jár 2 hete, akivel 1 hónapot járt tavaly. Ráadásul a csaj januárba Amerikába megy úgyhoy sok értelme van megint ennek... Elhozta abba a buliba, ahol elvileg megbeszéltük volna a problémáinkat. Gondolhatjátok milyen érzés volt látni, hogy vele állít be, amikor rá vártam...Egész idő alatt levegőnek nézett. Ráadásul a csaja le is nézett engem...Féltem, hogy eldurran az agyam úgyhogy fogtam magam és hazamentem...