2008. szeptember 26., péntek

Újrakezdés

Kedves Gábor!
Köszönöm a könyvet.Elolvastam és nagyon tetszik.Erőt ad nekem!Az én barátnőm 2hónapja szakított velem először csak szünet volt aztán az elkerülhetetlen szakítás.Azt mondta: hogy unalmassá vált a kapcsolatunk és már nem szeret.Sajnos elkövettem én is sok hibát azok közül amit írtál,de nagyon kétségbe voltam esve.pl. próbáltam ész érvekkel meggyőzni, utána is sokat beszélgettünk, és még barátok is maradtunk stb..Már egy hónapja nem beszéltünk és azt sem tudom h mi van vele.Szeretném újra felvenni vele a kapcsolatot, de még nincsen kidolgozott stratégiám!Egyébként sokat változtam azóta és kezdenek a dolgok rendbejönni magam körül, csak egy dolog nem: Ő! Kérlek , ha tudsz akkor adj tanácsot, hogy miként tudnám felkelteni az érdeklődését én irántam és érzelmi síkra terelni a dolgot! Köszönettel : XY

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem olvastam a könyvet, de megvan a véleményem. Ha egy kapcsolat tönkremegy, annak megvan az oka. A 'Visszahódítás' hülyeség, nem hiszek benne, az egész színészkedés és az soha nem tesz jót egy kapcsolatnak...

Van elég nő a világon, keresni kell tovább, nem azt próbálni megmenteni, amit nem lehet. Azzal meg ne gyertek hogy "ő az egyetlen,aki hozzám illik". Elég ha arra gondolunk hogy mekkora a különbség a nők száma közt a világon, és aközött akiket ismerünk.

Tapasztalatot gyűjteni, lelépni, továbbmenni

Gábor írta...

Kedves XY,

örülök hogy tetszik a könyvem. Ahogy írta, már egy hónapja nem találkoztak, beszéltek egymással. Akkor ideje megtenni az első lépést. Legjobb lenne ha "véletlenül" összefutnának valahol, és mondjuk meghívná Őt egy kávéra. A lényeg az, hogy semmiképpen ne legyen randi kinézete a dolognak. A beszélgetés is szóljon arról, hogy Ön mennyire megváltozott, mennyi új dolgot kezdett el. Ha nem járnak közös helyeken, akkor hívja fel Őt telefonon a könyvben leírt módon. Olvassa el a könyvben mégegyszer a hibákról szóló részt, és vigyázzon, nehogy újra beleessen! Utána ismét várjon egy ideig. Lehet, hogy ezúttal volt kedvese fogja ismét keresni. Ez annak a jele, hogy sikerült felkeltenie az érdeklődését.


Sok sikert kíván,

Tettamanti Gábor