2008. szeptember 26., péntek

Hogyan működnek a férfiak?

Kedves Gábor,

a pasim eldöntötte hogy elmegy. Azt mondta, nincs jövője a kapcsolatunknak. Azt is mondta hogy már nem érez semmit irántam, de hogy mi lesz néhány hónap, vagy egy év múlva nem tudja, lehet hogy még összejövünk ha a sors is úgy akarja. Majd meglátjuk.
Azt szeretném kérdezni, hogy szerinted egy férfi, aki ennyire biztos a döntésében, meggondolhatja magát? Hogy működik egy férfi ilyen esetben?
Az előbb fölhívtam, éppen dolgozik, aranyos volt és megkérdezte, hogy ma este mit csinálok. Megőrülök...és csak fölöslegesen reménykedek.
Várom válaszát, XY

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon valószínű h ez a pasi vissza fog jönni hozzád. Nagyon gyakori a pasiknál, hogy amikor szakítanak, akkor teljesen uralni akarják a helyzetet. Mi férfiak lehet hogy nem vagyunk egyszerűek, de magunknak mindent egyszerűvé akarunk tenni. Üdv, Törpfater

Unknown írta...

engem is most hagytak el, múlt szerdán jelentette be, úgy, h. a hétvégét még együtt töltöttük, és minden jó volt. szerdán bejelentette, h. hetek óta azon gondolkodik, h. szakítsunk. pedig nem volt semmi komoly, nem is veszekedtünk soha, ő csak úgy érzi, h. ezek után már veszekednénk, meert szerinte másképp gondolkodunk a világról...semmi olyan nem volt, amit eddig ne tudott volna, h. miről mi a véleményem.

Unknown írta...

na, folytatás. én nem akarom abbahagyni, viszont nem is fogok könyörögni, ő azt akarja, h. menjek hozzá, és legyünk barátok (60 kilométerre van, úgyhogy nem fogunk az utcán összefutni), de én nem akarom. nem érzem, h. bárhogy tudnék vele jópofizni (ezt amúgy se szerettem benne, h. mindig mindenkinek meg akar felelni, ezért jópofizik mindenkivel, mintha mindenkivel testi-lelki barátok lennének, nekem ezek üres szavak), nem tudnám elviselni.
viszont a könyvet nem olvastam,mivel külföldön vagyok...ugyan írtam neki egy csomó emailt, és nem szépeket, amikben meg én írtam le, h. mi nem tetszett, és mégis elfogadtam, találkozgatni nem akarok vele. egyszer muszáj lesz, elhozni a cuccaimat, meg más intéznivlaóm is van a városban, de többet nem fogok menni. jó ez a technika?

Unknown írta...

Kedves Gábor !

Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy kedvesemet vissza szeretném hóditani és szükségem lenne pár jótanácsra.... A problémám az hogy minden előjel nélkül szakított velem még pedig pont összeköltözés elött... Ez engem nagyon megviselt és sajnos nem nagyon értem, hogy mi okozta ezt az egész helyzetet. Ezután súlyosan rossz kedvem volt, majdnem magamba fordultam és elveszítettem munkámat. Én már csak azt szeretném ha újra együtt legyünk, de sajnos nincsen pénzem arra, hogy megvegyem a könyvét... :( Kérem szépen lásson el 1-2 jótanáccsal mert ennyire nem voltam kétségbe esett és arra lennék kíváncsi, hogy hogyan tudnám újra felkelteni kedvesem érdeklődését...
Válaszát várom és köszönöm !
Tisztelettel: T. Roland