2008. szeptember 17., szerda

MSN és versenytárs

Kedves Gábor!

Végigolvastam könyvét, és közben rájöttem, valóban mennyi butaságot követtem el a szakítás után. Azonban két kérdés felmerült bennem, amire remélem tud válaszolni. Az egyik kérdés, hogy az aktív tétlenség időszakában ne is "láttassam" magam a volt partnerem előtt? Úgy értem, akár virtulisan, mondjuk MSN-en esetleg tiltsam le, hogy még az avatáromat se lássa, vagy ennyi még megengedhető?A másik, talán még fontosabb kérdés: ha a volt partnerem már kiszemelt magának egy másik férfit, akkor is a könyvben írt technikát kövessem? Vagy kell valamiféle versenybe bonyolódni a "vetélytárssal"? Remélem, tud válaszolni nekem ezekre a kérdésekre, és köszönöm, hogy a könyvével lehetővé tette, hogy belássam a hibákat, amiket elkövettem.

Tisztelettel,
XY

1 megjegyzés:

Gábor írta...

Kedves XY,

örülök hogy hasznosnak találta a könyvemet. Úgy gondolom, jobb ha letiltja az MSN-t is, nem csupán az avatar jelenléte miatt, hanem azért mert így látszik, hogy mikor van bejelentkezve. De ha van fénykép vagy valami nagyon személy írás az adatlapján, azt mindenképpen változtassa meg.

A vetélytárs jelenléte önmagában nem probléma. Ahogy a könyvben is írtam, kicsi az esélye, hogy az új szerelem hoszú távon többet ad majd, mint a régi. Sőt alkalmat adhat volt kedvesének hogy rádöbbenjen - mégiscsak Önnel volt a legjobb! Nem javaslom hogy nyíltan versenyezzen a vetélytárssal - ő rövid távon helyzeti előnyben van.

Üdvözlettel,
Tettamanti Gábor